Friday, July 31, 2009

Just Filmi suvetuur vol. 6 ( Triigi )

"Suvi käes ja linnast tahan ära sõita ma,tahan sinna, kus on maasikad." Jaa oh üllatust, teist malevat järjest on mõni nägu juba tuttav. Osa noori on nii malevasse ennast pühendunud, et käivad mitmes vahetuses. Tervitused neile. Tervitused ka vahvale Triigi rühmajuhile, kes saadab meie heale koleegile Annelile palju tervitusi. Ole sa tervitatud Anneli, kes sa meile oma vahvat PÖFFi autot laenasid, et me Kadiga kiiresti saaksime politsei eest ära sõita :) Juhuu, kõik läks hästi :)
Seekord oli eriline malevaõhtu, plaanis oli lausa filmiöö.Vaatasime, siis meile juba tuttavat filmi "Prantsuskeel algajatele" ning kahte teist filmi, 2007.nda ja 2008.nda malevatest tehtud dokumentaalfilme. Esimese filmi autor oli üks minu hea sugulane, kelle ma kauplesin kaasa, et ta noortele räägiks rohkem filmi tegemisest. Isa oli väga rahul, et sai filmi ABC-d noortele rääkida
( "film olgu hea", olid tema sõnad noortele).
See oli väga pikk õhtu ja pikk öö. Aga see vaev oli ennast igati väärt, sest mul oli taas äärmiselt tore reis malevasse. Ja paraku pean kurbusega tunnistama, et nädal veel ja siis on minu malevasuvi läbi. "
Linna jäid mul ema-isa, väike koerake, ega ma neid taga igatse."

NB! Malevapilte näeb Just Filmi kodukalt, lisaks vaadake, et on võimalik ka ise festivalil kaasa lüüa (näiteks olla žüriiliige)

No comments:

Post a Comment