Thursday, July 30, 2009

Just Filmi suvetuur vol. 5 ( long road back to Luua)

"On The Road Again..." laulis kunagi kuulus kantrimees Willy Nelson ja nii me uusti teel olimegi.
Seekord oli õhtutund juba päris hiline kui kohale jõudsime ja oh üllatust minu kaaslaseks oli seekord Alex. Mis seal ikka - võõrale autole kütus sisse ja gaas põhja. Lõbusa jutu ajamise saatel, olimegi natuke enne üheksat Luual.
Seekord saime peale hea kogemuse, teada et Luual luuda osta ei saa, selle asemel pakutakse odavat gaasi :) Aga pikk jutt on igav jutt, sellepärast peale üürikest sissejuhatus tjooksis film juba ekraanil ja publik elas filmile mõnusalt ja häälekalt kaasa.
Olen pikalt mõelnud, et millised võiks olla selle aastased Just Filmi märksõnad ja Luual lahedaid noori vaadadest tulid mul korraga meelde sellised sõnad: ühtekuuluvus, hoolivus ja armastus.
Ma olen näinud palju noori oma elus, kes koos midagi teevad ja tunnevad sellest rõõmu.
Kuid raske aeg ja ühiskonna pessimism parema tuleviku lootuses tundub hääbuvat, siis vaadates neid noori, mitte midagi ei ole kadunud ja mitte midagi ei lähe halvemaks.
Ühtekuuluvustunne ja soov ise midagi ära teha, tundub minu jaoks, et on suurem kui kunagi varem.
Ükskõik kuidas läheb, ikka läheb hästi :) Samamoodi läks hästi ka väike Just Filmi viktoriin ja pean tunnistama, et meie noored on väga targad. See oli väga kirju seltkond, kes seal viibis, mõni noor soovis teada saada, et kuidas filmi tegemisega alustada ja edasi minna.
Nüüd aga ajame uuesti PÖFFi autole hääled sisse ja oleme teel Triigi malevasse. Seekord on minu kaaslasek Anneli abiline Kadi :) "And I can't wait to get on the road again"

No comments:

Post a Comment